{:al}Pronarët e suksesshëm të biznesit të vogël e dinë që ata kanë arritur në pikën ku janë sot falë njerëzve që i ndihmuan përgjatë rrugëtimit të tyre. Një rrjet i fuqishëm profesional mund të të ndihmojë të arrish gjera që nuk do i kishe arritur dot asnjëherë vet duke u nisur nga zgjidhjet e problemeve që dukeshin të pamundur për t’u zgjidhur deri tek rekomandimet për të rritur klientelën.
Ti mund të jesh duke shpëndarë kartëvizitat në një event ose mund të jesh duke i arritur klientët nëpërmjet rrjeteve sociale por duhet patur parasysh që krijimi i rrjeteve dhe lidhjeve është efektiv vetëm nëse vepron me zgjuarsi. Sipërmarrësit dhe liderët e biznesit kanë ndarë këshillat e tyre më të mira për rritjen e startup-eve nëpërmjet krijimit të rrjeteve dhe lidhjeve.
- Fillimisht ofro ndihmën tënde
“Shumë individë vijnë në një event për krijimin e lidhjeve me një problem apo sfidë me të cilën janë përballur dhe menjëherë kërkojnë përgjigje nga të tjerët. Kur ju takoni njerëz, bëni pyetje dhe zbuloni se si ju mund t’u jepni vlerë e t’i ndihmoni dhe jo anasjelltas. Pyesni veten se çfarë ju mund të sillni mbi tryezë dhe ndani këshilla me të tjerët në mënyrë që të bëheni të dobishëm. Kur ju jepni këshilla, ka shumë gjasa që kjo të jetë reciproke”– Scott Roen, drejtor menaxhimi, BlackRock
- Bëhuni një burim në mediat sociale
“Përdorimi platforma të tilla si LinkedIn, Twitter dhe Facebook për të publikuar, komentuar dhe për tu angazhuar në publikimet që bëhen nga industria për të ndërtuar besim tek ndjekësit tuaj. Ju gjithashtu do të gjeneroni lidhje nga jashtë, pra kontaktet do t’ju gjejnë vetë dhe do bien në kontakt me ju, kështu që ju do të shpenzoni më pak kohë në kërkim të kontakteve.- “Frans Van Hulle, CEO dhe bashkë-themelues, ReviMedia and PX.com
- Mundohu të arrish shtypin
“Një pjesë e rëndësishme e krijimit të lidhjeve për pronarët e bizneseve të vogla është ndërtimi i marrëdhënieve me mediat lokale, duke qenë se janë ato qe mund t’ju ndihmojnë të tregoni historinë tuaj të biznesit në një shkallë më të gjerë. Lexoni gazetat dhe shikoni lajmet çdo mëngjes ose mbrëmje Kjo do t’ju japë një vështrim të përgjithshëm të asaj që po ndodh në komunitetin tuaj, dhe do t’ju ndihmojë të përcaktoni se cilët janë gazetarët që do të kishin interes në lajmet që prodhon biznesi juaj. Pasi të keni krijuar një listë të gazetarëve, dërgojini një email duke prezantuar veten dhe duke i lënë atyre të kuptojnë që ju e vlerësoni punën e tyre. Kur të vijë koha që ju të prodhoni lajm, emri juaj do jetë tashme i njohur “- Paul Koulogeorge, zvpresident marketing, reklamim dhe PR Goddard Systems Inc.
- Përfshijini konsumatorët tuaj sa më shumë
“Ne kemi një program ‘Mombassador’ në palestër ku ne ftojmë klientët më besnikë dhe entuziastë për t’u bërë avokatë për markën tonë dhe për të ndihmuar në përhapjen e fjalës në gjithë komunitetin. Këto mama zakonisht shpëndajnë fletëpalosje, mirëpresin prindërit e rinj që i bashkohen palestrës, marrin pjesë në evente dhe postojnë në mediat sociale për palestrën. Ato janë si asistente në krijimin e lidhjeve me mision njohjen e biznesit tonë në komunitet.” – Karalyne Ley, pronar, The Little Gym (Knoxville, Tennessee)
- Qëndro në kontakt me lidhjet e mëparshme
“Është e domosdoshme të zhvillohen marrëdhënie me kontaktet, sepse ata mund të konvertohen në pika kyç për biznesin tuaj dhe mund t’ju ndihmojnë në zhvillimit e karrierës. Pata mundësinë të hapja pikën e dytë të Pizza Howie në Hungari pasi u lidha me një punëdhënës të mëparshëm i cili ishte në kërkim të rritjes së markës së tij të pizzave. Vendosa të hapja një pikë të dytë për Pizza Howie dhe tani kemi rreth 600 pika në 21 shtete. Pa këtë kontakt fillestar, kjo kurrë nuk do të kishte ndodhur.” – Steve Jackson, CEO, Hungry Howie’s
- Duhet të jeni gjithmonë të gatshëm të ofroni mostra
“Vendoseni produktin tuaj në gojën e klientëve! Unë gjithmonë mbaj mostra në rast se ndodh të shoh apo të njoh dikë që mund tia vlejë. Në një fluturim të fundit vura re një muzikant të njohur dhe i dhashë një mostër dhe nga kjo lindi lehtësisht një bisedë mes nesh.” – Vincent Kitirattragarn, CEO dhe bashkë-themelues, Dang Foods
- Merr pjesë në komunitetin lokal të biznesit të vogël
“Merrni pjesë në komitete këshillëdhënëse, merrni pjesë në çdo expo dhe në konferenca. Ju zakonisht korrni atë që mbillni dhe nëse prisni që njerezit të vijnë vetë tek ju, kjo nuk ka për të ndodhur kurrë. Ju duhet të përpiqeni dhe të vendosni në dispozicion energjinë dhe kohën tuaj që kjo të ndodhë. ” – Ashley Morris, CEO i Capriotti-së
/businessnewsdaily.com{:}{:en}
Successful small business owners know they only got to where they are now because of the people who helped them along the way. A strong professional network can help you achieve things that you’d never accomplish on your own, from solutions to seemingly impossible problems, to word-of-mouth recommendations that grow your customer base.
Whether you’re handing out your business card at an event or reaching out via social media, networking is only effective if you’re smart about it. Entrepreneurs and business leaders shared their best advice for growing your startup through your connections.
“Many individuals come into a networking event with a problem or challenge they’re facing and immediately seek answers from others. When you meet people, ask questions and discover how you can provide value to them first, instead of the other way around. Ask yourself what you can bring to the table, and share tips with others to be helpful. When you give advice, it’s much more likely to be reciprocated.” – Scott Roen, managing director of global digital, BlackRock
2. Become a resource on social media
“Use platforms like LinkedIn, Twitter and Facebook to produce, comment on and engage with relevant industry content to build trust among your followers. You’ll also generate inbound networking — contacts will find and reach out to you, so you’ll spend less time having to actively seek more contacts.” – Frans Van Hulle, CEO and co-founder, ReviMedia and PX.com
3. Do some basic press outreach
“A critical part of networking as a small business owner is to build relationships with your local media, as they are the ones who can help to tell your business story on a larger scale. [Read] your city … newspapers [and] watch your local nightly or morning news. This will give you a sense of what is happening in your community, and will help you determine which reporters are most likely to take an interest in your business news. Once you have established a list of reporters, send an email introducing yourself and let them know you appreciate their work. When the time comes for you to share your own news, your name will already be familiar.” – Paul Koulogeorge, vice president of marketing, advertising and PR, Goddard Systems Inc.
4. Get customers involved in your process
“We have a ‘Mombassador’ program at The Little Gym where we invite our most loyal, enthusiastic customers to become advocates for our brand and help spread positive word of mouth throughout the community. These moms typically hand out referral cards, welcome new parents as they join the gym, attend open houses and grassroots events, and post about The Little Gym on social media sites. They are almost like networking assistants on a mission to help us gain more visibility in our local community.” – Karalyne Ley, owner, The Little Gym (Knoxville, Tennessee)
5. Stay in touch with former connections
“It’s essential to develop relationships with contacts because they can convert into milestones for your business and career development. I had the chance to open the second location for Hungry Howie’s Pizza after connecting with a former employer who was looking into growing his one-location pizza brand. I decided to open a second location of the one store brand of Hungry Howie’s Pizza and we now have almost 600 locations in 21 states. Without that original contact, this would have never happened.” – Steve Jackson, CEO, Hungry Howie’s
6. Always be ready to offer samples
“Put your product in their mouth! I always carry samples of our coconut chip snacks just in case I happen to see someone noteworthy. On a recent flight I spotted a famous musician and gave him a sample which easily started a conversation. It was as if I handed him my demo tape and had him listen to it right there.” – Vincent Kitirattragarn, CEO and co-founder, Dang Foods
7. Participate in your local small business community
“Participate in advisory committees, attend every expo and conference applicable, and get yourself out there. You generally get out of it what you put into it, and if you expect people to come to you, it will never happen. You have to put in the time and energy to make it happen through your own efforts.” – Ashley Morris, CEO of Capriotti’s
/businessnewsdaily.com
{:}