{:al}
Gjithëkush mund t’a bëjë listën e elementëve që nevojiten për një rritje të shpejtë të kompanisë: Infrastruktura, modeli i biznesit, kapitali, plani strategjik. Megjithatë, ka dy barriera më pak të njohura që sipërmarrësit i mbajnë si kryevepra strategjike.
Nëse ju dëshironi të largoni barërat e keqija nga kopshti, spërkatini me produkte, përbërësit e të cilëve do shkaktojnë rritjen përtej nivelit normal dhe kështu barërat do të rriten deri në vdekje. Shumë kompani e rritin veten deri në vdekje dhe rezultatet as që i afrohen një kopështi të pastër nga barërat e këqinj. Kompani të tjera nga ana tjetër e kanë përgatitur veten dhe janë përshtatur për nje rritje të shpejtë madje kanë lulëzuar gjatë rritjes së tyre.
Sipas Gavan Thorpe, president i Boostability, ka dy fusha që mund ta kishin penguar kompaninë e tij nga rritja e shitjeve nga $20milion deri në $40 milionë gjatë dy viteve të fundit, me një rritje stafi me 475 vetë, duke shtuar disa partnerë strategjikë, dhe duke u bërë një organizatë globale. “Duke parë pas në kohë,”-shpjegon Thorpe, “në qoftë se ne nuk do ishim përqëndruar në këto probleme te mundshme, ne nuk do kishim patur kurresesi mundësi të rriteshim kaq shpejt.”
Atëherë cilët janë këta dy faktorë?
1.Pengesat
Kur shitjet janë të ulëta, çdo kompani mund të punojë rreth proçeseve që nuk rrjedhin aq mirë sa duhet. Megjithatë, nëse vazhdon të jetosh me mungesë efiçence thjesht sepse ti mund të jetosh edhe kështu, do krijosh një përbindësh që do ta tundë kokën e tij të shëmtuar kur të vijë koha e rritjes. Zgjidhja e Thorpe për këtë problem është e thjeshtë. “Parashikoni pengesat para se ato t’a mbytin biznesin tuaj, dhe jo pasi ato e kanë shkaktuar tashmë dëmin. Pastaj, thjeshtoni dhe / ose eleminoni të gjitha hapat e panevojshëm “.
Është e lehtë të kuptohet që rritja e vëllimit bëhet një sfide për Boostability. Krijimi i faqeve të internetit, ofrimi i shërbimeve SEO dhe menaxhimi i mediave sociale për klientët është mjaftueshmërisht komplekse. Shto kaosin dhe presionin e rritjes së shpejtë dhe proceset mund të krijojnë probleme me cilësinë dhe kohën madje edhe mund të bllokohen plotësisht.
2. Njerëzit
Forca e stolit është e rëndësishme për çdo ekip sportiv, dhe organika e një kompanie nuk bën përjashtim. “Një stol është një grup njerëzish të gatshëm që të kalojnë në nivelin tjetër. Është e rëndësishme që ju të merrni kohën e nevojshme “-thekson Thorpe. “Nëse ju i punësoni ata shumë shpejt, kur nuk ka punë të mjaftueshme për të qarkulluar, kompania mund të fillojë të ndihet e ngadaltë. Nëse ju i punësoni ata shumë vonë, ata do të jetë vazhdimisht duke u munduar të kapin ritmin e punës. “Shumë kompani nuk i kushtojnë shumë rëndësi planifikimit të vazhdimësisë, sidomos në nivelet e menaxhimit të mesëm dhe mbikëqyrësit. Por, ky është vendi ku është e nevojshme shumica e aktiviteteve të promovimit, në një mjedis që është duke u rritur shpejt.Nëse kompania juaj është gati për të hyrë në një fazë zgjerimi, duhet që me të gjitha mënyrat të vendosen standarte për infrastrukture të fuqishme, model solid biznesi, kapital adekuat, dhe plan i mirë strategjik. Në të njëjtën kohë, duhet te jeni të sigurtë që jeni ne gjendje te mbështesni proceset dhe njerëzit tuaj.Dhe nëse keni barëra te këqija në zonat përreth kompanisë, përdorni ilacet që shkaktojnë rritje të papërballueshme si një kujtesë se si duhet të mos rritet kompania tuaj.
/huffingtonpost.com{:}{:en}
Everyone can recite the checklist for fast growth: Infrastructure, business model, capital, strategic plan. Check. Yet, there are two lesser-known, insidious barriers that entrepreneurs keep smashing into.
If you want to kill weeds in your yard, just spray any number of products whose active ingredient causes weeds to accelerate their growth beyond a sustainable level, and the weeds will grow themselves to death. Many companies have grown themselves to death, and the results are not nearly as appealing as a weed-free yard. Other companies have prepared for and adapted to fast growth, and even thrived while scaling.
According to Gavan Thorpe, President of Boostability, there are two areas that could have prevented his company from increasing sales from $20M to $40M over the last two years, while growing his staff to 475, adding several strategic partners, and becoming a global organization. “Looking back,” explains Thorpe, “if we hadn’t focused on these potential problems, there is no way we could have expanded as quickly as we did.”
Okay, so what are the two factors?
1. Bottlenecks.
When sales are slow, any company can work around processes that don’t flow as smoothly as they should. However, by continuing to live with inefficiencies just because you can, you create a monster that will rear its ugly head when growth kicks in. Thorpe’s solution to this problem is straightforward. “Anticipate the bottlenecks before they can choke your business, not after they start causing grief. Then, simplify and/or eliminate all unnecessary steps.”
It’s easy to imagine increased volume becoming a challenge for Boostability. Creating websites, providing SEO services, and managing social media for its customers is already complex enough. Add the chaos and pressure of fast growth, and inefficient processes could create severe quality and timing troubles, or even shut the operation down completely.
2. People.
Bench strength is important to any sports team, and a company’s organization chart is no different. “A bench is a group of people who are ready to be promoted to the next level. It’s important that you get the timing right, though,” notes Thorpe. “If you hire them too soon, when there’s not enough work to go around, the company can start to feel sluggish. If you hire them too late, they will constantly be playing catch up.” Many companies pay too little attention to succession planning, especially at the mid-management and supervisor levels. But this is where much of the promotion activity is needed in a fast-growth environment.
If your company is about to enter an expansion phase, by all means put in place the standard measures of a robust infrastructure, solid business model, adequate capital, and stellar strategic plan. At the same time, be sure to shore up your processes and people.
And if you have any weeds in your planter areas outside, use the weed killer that causes unsustainably fast growth—as a reminder of how not to grow your company.
/huffingtonpost.com
{:}