{:al}Lëvizja në një qytet të ri apo në një punë të re mund të jetë e frikshme, është e vështirë të gjendet strehim, të lëvizen sendet personale e më e vështira është përballja më njërëz e ambient jo të këndshëm në vëndin pritës.
E njëjta gjë vlen edhe për bizneset e vogla që janë duke hyrë në një industri që drejtohet nga konkurrentë më të mëdhenj. Për një SME, gjetja e një Niche-je kërkon kohë por sjell përfitime afatgjata.
Më poshtë do të ndajmë 4 strategji efektive marketingu që mund të aplikohen nga SME-të kundër konkurrentëvë të mëdhenj.
- Niche Down
Bizneset e vogla kanë nevojë të fokusohen në një segment të tregut, madje të hiper fokusohen dhe ta zgjerojnë segmentin ndërkohë që janë duke u rritur.
Për të konkurruar dhe mundur rivalet më të mëdhenj në industri, SME-të kanë nevojë të përqëndrohen te konsumatorët e tyre themelorë. Duke i njohur dhe duke e bazuar marketingun në këta konsumatorë, rriten shitjet, rriten të ardhurat për marketing dhe rriten aftësitë për zhvillim të mëtejshëm.
Një shembull perfekt do ishte Red Bull. Bashkë-themeluesi Dietrich Mateschitz e filloi punën me pijen e tij pa një treg specifik në mendje. Por, edhe pse ai nuk kishte konkurrentë në industrinë e pijeve energjike, shitjet ishin të ulëta.
Konsumatorët e kishin të vështirë të vendosnin nëse RED Bull ishte një stimulues për sportistë apo një pije e lehtë. Gjendur në një situate të tillë Mateschitz u kthye pas dhe shënjestroi një segment tregu (studentët). Ai filloi të tregëtonte në mënyrë të vrullshme duke sponsorizuar ngjarje, duke zhvilluar fushata marketingu dhe sfida në mediat sociale.
Duke synuar një treg të veçantë, Red Bull ishte në gjendje të siguronte vazhdimësinë në treg, shitjet u rriten jashtëzakonisht shumë dhe rritja e kompanisë ishte shpërthyese. Sot, Red Bull mund të gjendet në pothuajse çdo ngjarje sportive duke patur 50% të tregut në Kanada dhe 46% në US.
- Zgjidh këndin tënd dhe promovoje
Ti je në botën e biznesit për të zgjidhur problemet e konsumatorëve. Nëse dëshiron ta mundësh “anakondën” që ndodhet në ambientin tënd atëherë duhet të mbash këtë qëndrim: të zgjedhësh këndin më konkurrues dhe ta promovosh atë, të tregosh që ti në atë kënd je i sigurtë dhe konkurrentët e tjerë do të të lakmojnë për këtë fakt.
Çfarë do t’i sjellë konsumatorët afër është mënyra se si e tregon ti historinë tendë. Këndi yt konkurrues (që në vazhdim do jetë historia jote në biznes) mund të jetë arsyeja pse ti e fillove biznesin (historia e origjinës), vlera e lidhur me produktet dhe shërbimet ose diferenca që bën produkti ose shërbimi që ti ofron me produktet e tregut(historia e produktit).
Detyra jote si themelues është te gjesh këndin tënd dhe ta kthesh atë në një histori që mund t’u tregohet klientëve në fushatat e marketingut dhe në faqet web.
Këndi juaj konkurrues, në mënyrë që të prodhojë një histori fantastike marketingu, mund të jetë secili nga elementet më poshte:
-Reagimi ndaj ankesave të konsumatorëve, hetimet që ju kryeni mbi ta. Sa kohë i dedikoheni kësaj çështjeje? Lërjani të ditur këtë fakt konsumatorëve.
-Biznesi X përdor paketim të lirë dhe i juaji është më tërheqës? Tregojani këtë klientëve që ju synoni.
-Produktet e biznesit Y nuk janë plotësisht të sigurta dhe produktet tuaja janë miqësore me mjedisin? Tregojani këtë klientëve tuaj.
-Keni dikë të famshëm në skuadrën tuaj ose dikë shumë inteligjent? Tregojani këtë klientëve tuaj.
-Ofroni shërbim më të mirë se biznesi Y. Krijoni një video ku përshkruhet shërbimi për klientet tuaj.
Bizneset si Apple dhe Sony kanë përdorur risinë si një kënd konkurrues, IKEA krenohet me aftësinë e saj për të ofruar mobilje cilësore e të përballueshme nga ana monetare. Këto histori pasqyrohen gjithmonë në skemat e tyre të marketingut.
- Shërbime dhe produkte që tërheqin vëmendje.
Sipas një studimi të ri nga Microsoft, që nga viti 2000, vëmendja mesatare e njerëzve ka rënë nga 12 sekonda deri në 8 sekonda.
Për pronarët e bizneseve: ju keni më pak se 8 sekonda për të bindur një klient në lidhje me prodhimet tuaja, kudo që ju komunikoni me ta. Faqja juaj e internetit duhet të terheqë vëmendjen e konsumatorëve duke i dhënë mundësi atyre të kuptojnë produktet ose filozofinë e biznesit tuaj.
Dizenjojeni faqen tuaj për të parashtruar produktet tuaj, për të përshkruar produktet dhe eksperiencën me to. Me një bazë konsumatorësh të synuar të mirëpërcaktuar, prodhimet tuaja duhet të jenë të dizajnuara për klientët tuaj, ato duhet të japin një eksperiencë që është krejtësisht e re dhe e ndryshme nga eksperienca që ofrojnë produktet e konkurrentëve.
Nëse kthehemi pas në vitet ‘80, kur IBM dhe Microsoft prodhuan PC, Apple krijoi diçka revolucionare. Si një biznes të ri, ju keni nevojë të ndërtoni produkte më të lira, më të mira dhe të ndryshme të cilat do të fitojnë vëmendjen në treg.
- Shërbimi ndaj klientit dhe marrëdhënia me të duhet të jetë një nga pikat më të forta.
Një avantazh i madh i të qënit një biznes të vogël është aftësia për të bashkëvepruar me klientët duke zhdukur pengesat dhe burokracitë e bizneseve të mëdha. Në këtë mënyrë krijohet hapësirë për t’i dhënë klientit përvoja më të mira me produktet dhe shërbimet e ofruara duke arritur të tejkalohen edhe pritshmërite e klientëve.
Disponueshmëria për t’iu përgjigjur email-eve, pyetjeve dhe per të zgjidhur probleme rezulton në përvoja te mahnitshme të konsumatorëve të cilët sjellin edhe më shumë konsumatorë me anë të gjuhës së marketingut, komenteve online dhe kanaleve të mediave sociale.
Një shërbim i mirë ndaj klientit duhet të jetë prioritet për çdo biznes të vogël që kërkon të mundë konkurrentët e mëdhenj dhe të fitojë konsumator të rinj. SME-të duhet te investojnë në CRM cilësore dhe në mjete për menaxhimin e shërbimeve ndaj klientit.
Nga Enterpreneur.com{:}{:en}Moving into a new city or job can be daunting, the hassle of finding accommodation, the stress of moving personal items and most especially the people or city accepting someone new might not be pleasing.
The same applies to small businesses that are launching into an industry ridden with bigger competitors. For an SMB, finding a niche can be time-consuming but rewarding on the long-term.
In the article below, I will be sharing 4 effective marketing strategies for SMB’s against bigger competitors.
1. Niche down
Small businesses need to go laser focused on a chosen market segment. I am talking hyper focused, zeroed down to the barest minimum then expand from there as they grow.
To compete and beat bigger rivals in the industry, SMB’s need to focus on their basic consumers. Basic consumers can range from college students to a particular demographic. Recognizing and marketing to the basic consumers allow for quick sales, more revenue for marketing and the ability to grow a following.
A perfect example can be found in Red Bull. Co-founder Dietrich Mateschitz started his little-canned drink with no specific market in mind, and even with no competition in the energy drink industry, sales were slow. Consumers could not decide if Red Bull was a sports stimulant or a soft drink. So, Mateschitz went back to the drawing board and laser-targeted a market segment (students) and marketed to them relentlessly by sponsoring events, throwing campaigns, devotional social media challenges.
By targeting a specific market, Red Bull was able to build a following, sales skyrocketed and growth exploded. Right now, Red Bull can be found in almost every athletic or sports events holding a market share of 50 percent in Canada and 46 percent in the US as at 2011.
2. Pick your angle and flaunt it
You’re in business to solve a problem for consumers. Now to strive and beat the anacondas in the room, you need to hold a competitive angle and flaunt it.
Winning customers over is all about effective storytelling. Your competitive angle (which will be your story) can be the reason you started your business (origin story), the value attached to your products/service or the difference between your products/service (product story).
Your job as the founder is to find your angle and turn it into a story which can be shown to customers in your marketing campaigns and website.
Your competitive angle for an amazing marketing story can be any of the following:
- Responsiveness to customer complaints, inquiries. How long do you take? Let them know.
- Business A uses cheap packaging and yours is more alluring? Tell your target customers.
- Business B products are not totally safe and yours is eco-friendly? Tell your customers.
- Got a celebrity on your team or some smart-ass on the team? Tell your customers.
- Offer better courier service than business B. Make it into a video for your customers.
Businesses such as Apple and Sony have used innovation as a competitive angle, IKEA boasts of its ability to provide superior furniture at affordable rates and these stories are always reflected in their marketing schemes.
3. Jaw dropping products and services
According to a new study from Microsoft, since the year 2000, the average attention span of humans has dropped from 12 seconds to 8 seconds.
In relation to business owners, you have less than 8 seconds to convince a customer about your products wherever they find them. Your website should pop and grab customers’ attention allowing them to understand your products or business.
Design your website to make valuable promises about your products and experience them. With a laser-targeted customer base, your products should be designed for your customers, it should deliver a valuable promise and experience which is entirely new and different from your competitors.
Back in the 80s when IBM and Microsoft produced PC’s, Apple came along with something revolutionary. As a new business, you need to build cheaper, better and different products which will earn you your spotlight.
4. Customer service and relationship should be your sidekick
One huge advantage of being a small business is the ability to interact with customers directly removing the bottlenecks and bureaucracy of larger businesses. Creating space to deliver better experiences and exceed customer expectations.
Your ability to respond to emails, inquiries, send handwritten “thank you” notes and solve complaints results in amazing customer experiences which yield more customers through word of mouth marketing, online reviews and social media channels.
Key Takeaway: Better customer service and relationship should be a top priority for any small business looking to beat competitors and win new customers over, SMB’s should invest in quality CRM and customer services tools.
From Entrepreneur.com{:}